fortfarande sjuk

Japp, som rubriken lyder så är jag fortfarande sjuk. Dock känner jag mig mycket bättre en fortfarande lite feber. Har ju mest legat i soffan sen i torsdags och det börjar bli så tråkigt! Har inte gjort så mycket mer, eller jo, jag har anmält mig och Farina till våran första nationella tävling, och det är ju jätteroligt!! Så nu vill jag bli frisk så jag kan träna igen :D
Helene har en 2dagarskurs den 7-8feb för ponnyryttare och juniorer och då kommer jag vara med med Farina. Tror inte jag tar med Surprice överhuvudtaget utan satsar allt på Farina innan tävlingarna börjar :D
 
Imorgon ska vi prova sadel till både Farina och Surprice, jag ber till alla gudar i himlen att jag är feberfri och pigg så jag orkar rida haha!
 

Kommentarer:

1 Maja:

Krya på dig! Så fin hon är!

Kommentera här: