Glad

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår jättebra och är feberfri och betydligt mycket piggare än jag varit på en vecka. SÅ SKÖNT!! :D
Är hemma idag med dock för att vara på den säkra sidan.
 
Sitter just nu i soffan och titta på nyhetsmorgon. Lyckades se när dom intervjuade hästmänniskor. Lyssnade inte jättenoga men fick mig ännu en tankeställare om att jag aldrig tänker sätta mig på en häst utan hjälm och att jag inte ska rida själv heller. Olyckan kan vara framme när man minst anar det!
Ska snart gå ut och fixa stallet, städa transporten och bara njuta av att vara pigg igen haha!
 
Träningen igår förresten. Var ju lite annorlunda med tanke på att Farina nästan inte gått på en vecka och jag var fortfarande rätt seg. Men vi tog det lugnt och vi jobbade mycket skritt. Farina var ganska stel i högersidan, vilket kanske inte är så konstigt. Tyckte i alla fall både jag och Farina skötte oss bra ;))
 
 
 

Kommentera här: