Onsdag

Hejhej! Är hemma idag med, men ska till skolan imorgon om inget händer. Nästan så jag längtar, Vill ju kunna vara ute i stallet och rida och träna och så! 

Igår var vi ju iallafall hos sharpman. Farinas sadel justerade dom till så den ligger helt perfekt på Farina. Vi trodde den behövde breddas men dom hade i mer stoppning och tog bort padden vi hade under. Kändes jättebra när jag satt upp efter det! :D 
Surprice fick en ny sadel. Den var superskön att rida i och surprice blev väldigt tillfreds i ridningen också. Den jag provade var en brun men dom tyckte vi skulle ha en lite bredare så dom skulle skicka den idag så kommer den troligtvis fredag. Den är svart, även om den bruna var sjukt snygg! Hoppas jag kan rida i den på träningen för Helene på fredag 😃👍 

Nu ska jag snart ta och gå ut och fixa lite i stallet, ikväll är det träning för Helene med Farina men då får jag ta det lite lugnt eftersom jag varit sjuk. 


Kommentera här: