..

Hej på er! Trodde mitt inlägg om clinicen i lördags kommit upp men tydligen inte. När jag tänker efter gick det inte att publicera och sen somnade jag haha! 
Men jag lever och snart är det påsklov. Clinicen var så bra, jag älskar Helens filosofi. Hon menar att hästen alltid ska tycka det är superkul så man ska leka fram allting! Man blir liksom glad av att höra henne! Är full av inspiration nu! 
Dessutom vann jag ett jättefint eskadronschabrak som vi ordande så Helen signerade det. Dock kan jag inte rida med det för hennes autograf kommer ju försvinna i tvätten troligtvis ....

Vad har mer hänt då?.. Jo jag har tränat med Surprice. Troligtvis har jag ridit han lite för hög i formen = han kommer inte loss i ryggen/hela kroppen så det är kanske inte så konstigt att han varit lite stel ;) fick rida honom jätterund och låg och han släppte igenom i hela kroppen under träningen och jag har fortsatt med det jobbet nu under veckan! 

Imorgon är det träning med Farina och på fredag är det surprice tur igen! Och på söndag fyller jag år. Grattis till mig i förskott ;) 


Kommentera här: