Måndag

Jag började min måndag med lite sovmorgon. Sen släppte jag ut hästarna och nu sitter jag i soffan och äter lite frulle! Alldeles strax ska jag gå ut i stallet, idag har jag mycket att göra. Dels fixa stallet, båda ska ridas och sen tänkte jag även fixa till kaninerna. I eftermiddag kommer hovslagaren och skor Surprice också!
Surprice ska jag rida och ha lösgörande som största prio! I lördags gick han ett lite hårdare pass och igår passade vi på att rida ut i det fina vädret. Så idag blir det lagom med ett lösgörande pass.
Jag red ut på Farina igår också, vädret var ju helt underbart! Så idag räknar jag med att hon kan vara lite stel så jag tänkte lägga upp passet lite efter hur hon känns. Jag börjar med lite skänkelvikningar och framdelsvändningar som är jättebra för henne och efter det får jag se hur hon känns, isåfall jobbar jag vidare som jag fick göra på träningen i fredags! :D
Igår var vi iväg och löshoppade Sugar också, igår flög han över 120 utan problem! Idag var han dock ganska trött, först ridning och sen löshoppning. Jobbigt ju ;) Nu får han några dagar i hagen bara.
 
 

Kommentera här: