23 mars

Påsklovet rullar på! Jag har passat på att ta det lite lugnt nu senaste dagarna. Igår blev jag fast i soffan till efter lunch när Nyhetsmorgon sände extra om Bryssel. Så tragiskt. Men spännande att följa tyckte jag, när de på tv4 hela tiden letade efter ny information live och inte visste mer än oss som tittade på tv.
Jag har även tvättat massor ju och snart är allt upptvättat!
 
Igår red jag ett jättebra pass på Surprice. Mamma var med och coachade! Även fast han var fin i helgen var jag inte helt nöjd. Speciellt inte när jag såg filmerna, haha. Men igår hittade jag tillbaka till hur det brukar kännas och Surprice var superfin. Vi kände mest på traven, så han inte bara älgar på utan kortar sig i kroppen och använder energin till att komma högre upp varje språng så att säga ;) sen jobbade jag lite halter, där måste jag rida ordentligt så han sätter sig i halten, och så kände jag på lite galoppslutor och byten. Det känns bra inför kvällens träning!
Nu har jag och brorsan varit ute på promenad med Farina.
 
 

Kommentera här: