Hektiskt vecka

Phu, den här veckan innehåller inte en lugn stund! 😅 


I lördags var det träning med Krut, Helene tyckte han såg jättepigg och fräsch ut. Jag fick jättebra tips på hur jag ska rida honom nu så hans igångsättning blir så bra som möjligt. Han blev jättefin i slutet! 

I måndags var det träning med Farina. Vi red igenom küren igen. Det gick helt okej tyckte jag. Det var vissa grejer som jag inte tyckte funkade första gången, så då fick jag rida om den. Sista gången gick det egentligen väldigt bra, men antagligen blev Farina trött då mot slutet och därför missade vi lite precis i slutet. Jag tror egentligen hon var ganska fin för övrigt, men jag har mest tänkt på att det blev ett litet missförstånd i sista volten, och inte på det som var bra🤦🏽‍♀️ 

Idag och på fredag har jag nationella prov i svenska i skolan. På fredag åker vi dessutom till Willands på meeting med Farina. Ska bli väldigt kul! Tjejweekend👸🏼👸🏼👸🏼 Det är mycket att packa och förbereda nu innan, därav är det fullspäckat schema hela veckan 🙈 

Har varit riktigt aprilväder den här veckan!☔️

Kommentera här: