Hingstvisning

Idag har det varit hingstvisning på Eklunda! 
Började morgonen med att morgonfodra och fixa alla morgonrutiner på Eklunda vid 7 imorse. Sedan har jag haft fullt upp hela dagen! 😅 Har hunnit med allt ifrån att mocka och fodra till att knoppa Ike till att äta wienerbröd 😉 det har varit mycket att göra idag såklart, och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite trött nu😉 men jag blir inte trött på att vara i stallet och greja med allt, snarare tvärt om. Jag tycker bara det blir roligare och roligare efter varje gång på eklunda. Den känslan tror jag är bra att känna, och just därför tror jag också det är bra med långhelg nu så jag hinner återhämta mig trots allt. Jag vill ju hålla på med 🐴🦄och då vill jag tycka det är lika roligt som jag tycker det är nu😁😁😁  

Det blev ingen ridning här hemma idag. Det har nämligen kommit typ 1 dm snö idag. Det har toksnöat hela dagen☃️ Vi har varken brodd eller snösulor kvar ju. Men de var ganska nöjda med att bara komma in i eftermiddags😋 efter en dag ute i snöstorm❄️❄️❄️

Här kommer lite bilder från idag. Glad påsk! 🐣 

Kommentera här: