Hemma

Äntligen hemma igen! Det första jag gjorde när jag kom hem var att springa ut i stallet och mocka, helt tyst och lugnt för mig själv. Sen fick jag springa in igen för att se när Rose red. Sen hämtade jag in Krut från hagen och stack ut på en lång skrittur i skogen! Hade det inte varit för att man blir så hårig och att Krut kan busa till det ibland hade jag ridit barbacka och med grimma och grimskaft, meeeen den chansningen tog jag inte 😉 det var iallafall hur skönt och efterlängtat som helst. 

Farina och jag tog en PW efteråt. Målet med promenaden var att ta sig bort till ett stort gärde där det växer massor med klöver som jag kunde plocka till kaninerna. 🐰 vi uppnådde målet och kaninerna blev jätteglada 😘 😉 

Nu på kvällen gjorde jag popcorn och kollade på mer dressyr från EM i Göteborg! Tinne gjorde en jättefin ritt. Sen blev jag väldigt glad av att se Anna Zibrantsen med Arlando också, första gången jag såg dem ihop men tyckte hon red jättefint och mjukt och hästen hade också förändrats sen den förra ryttaren som red honom. Han gick i en väldigt behaglig form nu och såg väldigt bra ut!😃🐴 

Nu har jag äntligen duschat, borstat håret och tänderna, satt på mig nya rena kläder och ska precis sova. Som sagt, skönt att vara hemma igen 😉😉 

Kommentera här: