❄️❄️❄️

Är så trött nu (fast jag typ inte gjort något ansträngande idag🤪) imorgon är det ett sista stort prov i skolan och sen är allt klart innan jag tar jullov på onsdag. Tagga tagga tagga!💥💃🏼

Idag kom vår hovslagare Sofia och skodde Sugar och Farina. Största guldstjärna till Sugar som skötte sig huuur bra som helst idag! Han utnyttjar ibland sin storlek och sitt självförtroende och då är det ju lite pinsamt 🤦🏼‍♀️ men Sofia är bäst och får honom att komma ner på jorden igen samtidigt som hon är extremt gullig med honom så han finner sig ändå i att stå still. Hon kan verkligen konsten att bli bff med hästen! 
Men som sagt, idag skötte han sig finemang hela tiden så han fick extra många morötter efteråt! 

Imorgon tänkte jag rida Krut, antigen innan skolan eller efter. Det beror på men går en sån där dum tid där jag varken hinner före eller efter medan det är ljust liksom. 😴 det blir iallafall pappa som är med när jag rider Knut imorgon och det tycker Knut om för pappa ger alltid knut mycket godis. 🤔🐴🍭😆 
Nu ikväll klippte mamma Krut också. Nu är björnpälsen ett minne blott🐻👋🏼 han blev genast en ädel springare och han kommer nog drömma att han liknar ett tanigt litet fullblod inatt😹👀🌈☁️🐴😆 Knut vänta tills du ser dig själv i ridhusspegeln imorgon ...😘🤣 

Här kommer ett gäng bilder till från igår! Delar upp det lite så det inte blir allt på en gång och sen inget alls efter det

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: