Hemmakväll

Slutade tidigt idag och var hemma strax efter 13. Blev ju helt chockad av att det var ljust när man kom hem, när hände det senast liksom 🤪 
Gjorde lite lunch och sen tog jag en PW med hjärtat och sen en PW med Knut. När jag är hemma själv undviker jag helst att rida om jag inte måste. Idag passade det bra att skritta de för hand istället! 
Sen fixade jag stallet och tog in hästarna. Sen dess har jag bara varit inne och chillat. Mamma var på julbord och pappa och Viktor skulle på Star Wars så jag var helt alone hemma. Händer inte för ofta så jag har utnyttjat den till fullo😉 kollat på TV, tränat lite, lagat mat, tvättat och lite sånt. 😎🤘🏼 

Nu kommer snart dom andra hem och då ska hästarna få kvällsmat. Imorgon börjar jag galet sent haha och har en lektion så förhoppningvis hinner jag rida alla tre innan jag börjar🦄🐴🐴💪🏼 (null)
Det kom en katt under vår promenad och Krut höll på att bryta ihop😝🤣
(null)

Kommentera här: