W

Dag 1 på SIHS avklarad! Nu ligger vi och chillar på hotellrummet och tittar på idol🙌🏼 

Idag bjöds det på fantastisk dressyr! Snacka om motivationskick att se allihopa, jag vill också bli så bra så jag får rida på friends nån gång! 😍🤩 tekniskt sett kan jag ta med mig både Sugar och Knut till friends om fyra år😉 Sugar kan gå Dressage Power och Knut kan gå Lövsta😆🤭🐴💫  

Vi har inga direkta planer för shoppingen den här helgen. Det är inte så mycket vi behöver nu faktiskt😆 så vi har mest strosat runt, käkat lite god mat, pratat med folk OCH köpt den snyggaste tröjan ever! Behövde en bra tröja att rida i och när vi minst anade; baaam där hängde den😍 och så köpte vi K9 schampo och balsam. Vi har verkligen blivit positivt överraskade av deras produkter. Tips är deras pälsglans som verkligen håller vad de lovar! 

Mamma köpte ett schabrak till mig också😍 ett vitt schabrak med rosa kant, som kommer passa perfekt till min tävlingkavaj 🙏🏼💖 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: