Örebro läns ridsportförbund Talang 16/17

Imorgon är de dags för ännu en träff med Örebro läns ridsportförbund talang 2016/2017. Jag är en av dressyrryttarna som är med där. Det roligaste tycker jag har varit att jag lärt känna flera nya personer som jag säkert aldrig hade träffat annars😃 


Vi har haft några träningar och även flera avsuttna träffar som handlar om tex mental träning, personligt varumärke samt några fyspass. Men imorgon är det dressyr för hela slanten. Känns som mitt område så jag ser fram emot det! 😉 Det är sista dressyrträningen imorgon. Vi kommer ha både teori och träning💪🏼
Vi har ridit för Pia  Fälth som har varit rolig att träna för! Jag visste inte vem hon var mer än till namnet innan men jag har varit helnöjd med träningarna. Farina har dessutom varit på sitt bästa humör varje gång och det har varit bra ju! Pia tror kanske att Farina är världens snällaste lilla ponny 😉🦄 





Kommentera här: