Förmiddagsridning, sol och naprapatbesök

Jag och mamma red under förmiddagen. Hon på Krut och jag på Farina. Nu får mamma rida honom helt själv innan helgen, även fast jag gärna skulle rida själv eftersom jag åker till Falsterbo sen och inte kan rida honom på en vecka. Han var ju så fin på lägret för Helene! Han såg fin ut när mamma red också. Hoppas hon får ett lika roligt läger som jag hade☺️😉 


Farina kändes också bra, nu har äntligen öppnorna lossnat och det känns roligt att rida de igen. Har varit fett otaggad på att rida Farina senaste tiden bara för jag vet att  de där himla öppnorna inte funkat men jag behövt rida dem liksom. Men nu känns det bättre igen. Hjärtat var fin som vanligt 😘💓 

Sedan spenderade jag hela eftermiddagen vid poolen. Solade och badade i flera timmar. Superskönt! ☀️👙💦😎 vid 17 hade jag tid hos min naprapat. Har känt senaste tiden att det inte stämt helt hundra i ryggen, och mycket riktigt fanns det en del att rätta till. Har alltid nåt i både nacken och bröstryggen, men idag satt det även i ländryggen vilket det inte gjort tidigare. Det rassla ordentligt när hon rättade till allt och nu känns det så skönt 😍 🙏🏼 

Imorgon blir det jobb på eklunda💪🏼🐴😀 


Kommentera här: