Kommer ej på någon rubrik

Dagarna som gått har vi haft fullt upp!😀👍🏼 hela helgen jobbade jag på Eklunda. Skönt att vara tillbaka efter Falsterbo-veckan! Samtidigt var det Julihoppet på Örsta, ett stor tävling i hoppning för ponny som pågick hela helgen. Det var fullt drag där nere och jag var med så mycket jag kunde när jag hade jobbat färdigt. 


Idag var Farina tillbaka på rätt spår igen. Hon har varit extremt brunstig senaste dagarna. Det är några som har sin häst hos oss i några veckor, och den hästen var hingst tills för bara några månader sen. Så hon har haft det lite jobbigt senaste dagarna. Red henne en dag men hon hade ingen ork alls så vi har låtit henne gå i hagen och promenerat med henne. Men idag var hon precis som vanligt och var riktigt fin! 

Krut fortsätter vi jobba med hans vänstersida. Han tycker det är så jobbigt och försöker hela tiden hitta på sätt att slippa undan, men när jag får igenom honom blir han hur fin som helst! 

Haha Krut 😂😂😂

Kommentera här: