Vad göra nu??

Gick upp vid 5 imorse och fodrade och släppte ut alla hästarna förutom Krut. Han fick äta frukost inne medan jag mockade Farina och Tommens boxar. Sen gjorde jag iordning Krut för ett ridpass. 

Ridpasset idag gick så bra! Är jättenöjd över både Krut och även min egen ridning idag! Han började med att vara lite stretig och seg, men jag kunde rida igenom honom och han blev riktigt fin. Då kunde jag rida som vanligt och behövde inte bara sitta och försöka få honom på tygeln typ. Jättenöjd och glad över det här ridpasset idag!😻 
Sen fick Krut gå ut i hagen. Jag mockade hans box, slängde i en tvätt och åkte bort till Sugar på betet och gav honom kraftfoder. Nu sitter jag och dricker smoothie (dock ingen sån där nyttig med typ alger, morot, banan eller spenat i😂 min innehåller vaniljyoughurt och jordgubbar😉) och funderar vad jag ska hitta på nu. Allt är ju liksom färdigt redan😉👍🏼 tror det blir en dag vid poolen😎☀️
 Snart ska jag gå ut och ta in hästarna då det kommit extremt mycket insekter nu, så de får stå inne en stund mitt på dagen. 
Farina har fått en svullnad på ganschen, vi tror det är ett insektsbett. Hon är lite öm och det sitter så sidostycket trycker lite där, så jag låter henne vara nån dag till tills svullnaden gått ner mer. 

Kommentera här: