Kul att arrangera tävling

Nu sitter jag i skolan igen. Sista hela veckan väntar, dock är i stort sett alla kurser slut nu så jag är ledig både onsdag och fredag😉 


Förra veckan gick verkligen i ett, jag räknade ut att min familj tillsammans var på Örsta i 98(!!!) timmar från förra söndagen till igår. Nu dagen efter allt är slut och man hinner reflektera slog det mig att det verkligen är kul att arrangera tävling! Det har varit väldigt mycket att göra men alla som varit där har ändå velat visa upp en fin anläggningen och vi har tillsammans gjort det också. Vi fick jättemycket beröm för anläggningen och arrangemanget vilket gör att alla förberedelser innan helt klart känns värt det! 

Krut och jag har tagit det piano den här veckan. Tycker inte det är någon idé att rida när man redan innan vet att man varken har tid eller ork för att genomföra ett bra ridpass. Dessutom har Krut verkligen jobbat på bra senaste tiden, han har hunnit med att gå två helt nya program, varit med på clinic för Gustaf Svalling och en debut på tävlingsbanan. Allt med ganska kort varsel innan. Så han har verkligen varit förtjänt av några dagars ledigt! 😘 
Den här veckan ska Krut ridas som vanligt och avsluta veckan med en träning för Helene. Farina får några dagars återhämtning med lite skogsridning innan vi börjar ladda inför SM.😁😁😁

Kommentera här: