Life on top

Onsdagen kunde inte ha blivit bättre! Hade nationella prov i engelska imorse, sen kunde jag flytta muntliga nationella från efter lunch till före istället. Tyskan var inställd, så nu är jag på väg hem! Skönt! 

Dock skulle jag varit på väg hem oavsett nu då veterinären är på väg till oss för att röntga Sugars nos... när vi kom hem i måndags hade han som en pingisboll fylld med vätska där såret var. Vi hade kontakt med veterinären som tyckte vi skulle avvakta. Igår hade det gått hål på av sig själv och vätskan som kom luktade inte särskilt gott🙊🙊🙊 Så nu ville Caroline komma för att röntga, då hon misstänker att flisan som gick av från näsbenet inte har läkt utan att kroppen försöker stöta bort den istället. Jag vet inte vad som är bäst, jag hoppas bara att det ska bli bra så vi kan komma igång med honom på riktigt nu! 😆🐴


Kommentera här: