Torsdag

Idag var sista dagen på teorikursen! Tyckte det var roligt så det är lite tråkigt att det är slut. Men har bokat min första körlektion också så det är roligt iallafall!

När kursen var klar kom mamma och hämtade mig och så åkte vi och käkade lunch (åt godaste pannkakorna ever) och sen lämnande hon av mig på Eklunda. Var lite att fixa med. Tycker det är svårt att komma dit sådär mitt på dagen när alla redan är igång med sitt liksom, men hoppas jag gjorde nån nytta iallafall😉😉 

Hästarna fick ta det lugnt idag. Kom hem när det redan hade blivit mörkt. Blir ju mörkt så himla snabbt nu. Men man ska tänka positivt; snart vänder det! Wiho! 
Provade att göra några knoppar på alla hästarna, ska knoppa några hästar imorgon och då kände jag att jag behövde öva😆 den enda som jag gör riktigt snygga knoppar på är Farina. På henne sy jag knopparna och hon har dessutom riktigt bra man för det. Annars är jag inte så värst på att knoppa (eller allt som är lite smått och pillrigt😂). 

Imorgon ska jag äntligen få sovmorgon!! Min första och enda på hela lovet och för flera veckor både framåt och bakåt. Ska bli skönt! Dock blir det ingen jättelång sovmorgon då jag tänkte fixa stallet och allt sånt innan jag åker till Eklunda. Sen blir det Eklunda hela dagen! Har ni vägarna förbi, kom och titta på fina tvååringar och träffa lite folk. Ta en drink i Hemerald bar eller en burgare hos Mikes 🙌🏼
(null)

Kommentera här: