helgen var awesome

Min helg har varit hur bra som helst! 💃🏼  
I fredags var vi ute och käkade med farmor och farfar som firade 55års-bröllopsdag! Supermysigt! Innan det skrittade jag ut en sväng med Krut. 
 
I lördags var jag på Eklunda på förmiddagen. Alltså hur kul?! Var ett tag sen jag var där nu ju. Så när Lena hörde av sig och frågade om jag kunde jobba var jag inte snabb att tacka nej. Nu är det dock inte alls mycket att fixa i jämförelse med i somras. Iallafall så fixade stallen, packade lite höpåsar, mockade hagar och lite sånt. 
 När jag var färdig där åkte jag hem och då var det bara att sätta igång och rida direkt innan det blev mörkt. Skrittade ut på både Farina och Krut då med. 
 
I söndags var jag på Eklunda igen, när jag var klar där var det raka vägen hem och rida Farina och Krut. Igår red jag både Farina och Krut på banan och båda två kändes bra! Krut var riktigt fin faktiskt! 
 
Nu är jag i skolan och väntar på att sista lektion strax ska börja. Slutar ganska tidigt idag och då ska jag rida båda hästarna innan det blir mörkt. Blir ju mörkt jättetidigt nu. 
 
 
Sören (Sir Oldenburg) hade det skönt ute i det fina höstvädret! 😇  🍂 🍁 ☀️

Kommentera här: