sunday

Jag är SÅ glad nu! Nu under kvällen red jag Krut. Som jag skrev har han inte känts som vanligt senaste dagarna och vi har varit jätteoroliga och vi har sett till att gjort allt i förebyggande syfte liksom. Men idag så red jag honom och han var hur pigg och glad som helst! Han var verkligen jättepigg! Han var också väldigt fin och kändes hur bra som helst. Det var verkligen en lättnad att det inte verkar som att det var någon fara med honom. Men vi fortsätter med stallbadage, magnettäcke, Back on Track, massage osv. Även hjärtat har fått samma lyxbehandling som Knut. Bara det bästa är bra nog för våra små favoriter❤️
 
Dagen förövrigt spenderades med mamma på Marieberg. Så himla tråkigt för det var ju väldigt fint väder ute idag, så man hade ju velat vara ute mer. Men jag behövde verkligen nya kläder. Hittade ganska mycket nya tröjor och blusar faktiskt så nu klarar jag mig nog tills i vår😉 Jag och mamma brukar alltid köpa på oss en massa kläder en gång för då behöver man inte köpa nya så ofta! Smart va?!😉
 
Farina vilade idag. Sugar också. Red en treåring som ägarna vill att jag rider åt dem. Det gick bra! 
 
Nu taggar vi en ny vecka, på lördag åker vi till Skåne och tittar på finalerna för dressyrhästarna på breeders! 
en av de första dagarna med Knutis! Det som hände för ungefär ett år sen är fortfarande bland de märkligaste sakerna i hela mitt liv. Många vet nog vad jag tänker på. Jag har fortfarande svårt att förstå vad som egentligen hände. Det var verkligen jättekonstigt och väldigt chockerande. Därför är jag fortfarande så så så glad och tacksam för att Helene hittade Krut och för att Carina trodde på oss och lät mig först låna Krut och sen också köpa honom!!❤️Alltså den känslan av att veta att han är min, bara min, är verkligen helt underbar och så befriande liksom, efter allt vi gått igenom.
Nu ska jag gå ut och ge Knut och hans bästa kompisar Tommen och Hjärtat kvällsmat. Natti!
 

Kommentera här: