Taggad till tusen

Hallå allihopa!! Idag är det fredag, waahh🎉

Alltså jag är så taggad på helgen nu, kan liksom knappt bärga mig nu känner jag😆 har längtat hur länge som helst efter den här dagen och imorgon är det äntligen dags! Berättar mer imorgon! 🙈😉 

Juste, imorse red jag Farina. Mamma jobbade hemma och hon brukar alltid vara med när jag rider hjärtat😉, men idag tyckte vi att jag borde klara mig själv. Höhö trodde vi ja🙄 farina fick för sig att hon hellre skulle till sina kompisar i hagen än att gå till ridbanan så vi hade lite konflikter där ett tag💥🤦🏼‍♀️ en gång kom vi hoppandes på vägen utanför köksfönstret där mamma satt🙈😂 så hon kom utspringandes och ba "AKTA FLÄSKLÄPPEN!!"😆 haha sen gick hon och hämtade longeringslinan och fick hålla i oss, då gick det bra och Farina var fin när jag red🦄 men hon har skapligt med extra energi nu + två dagars vila på det🙈 då blir hon en riktig räserräka💃🏼 👻 

Typ så🤔👆🏼
Tycker om dig ändå hjärtat😘🦄💖

Kommentera här: