Löshoppning

Dagen hittils har vi varit väldigt aktiva! 👊🏼 vid 8 imorse var vi på Eklunda med Sugar för att löshoppa honom. Han var väldigt duktig tyckte jag, även fast han fortfarande är lite seg. Vi tror han kan vara lite öm i fötterna, det trodde Lena också. Som tur är har vi redan bokat in skoning till Sugar när Krut ska skos nästa gång om 2 v ungefär. 😀 

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Efter skolan ska jag iväg med Krut på träning för Helene! 
Red honom i lördags och red som på träningen, sen har han skrittat sön-mån och igår red jag honom på banan. Han kändes bra. Jag jobbade mycket övergångar och växlade hela tiden så han blev lite kvick i fötterna och fick tänka lite också 😉 


Asså mysisar👆🏼😘💕 de fick dela box igår en stund när Sugar skulle stå inne en stund. Han får inte stå i sin egen box förrän vi har gjutit golv där för han gräver bara😂

Kommentera här: