Nice feeling

Så himla glad nu rent allmänt. Alla tre hästarna har varit jättefina senaste dagarna och det gör mig alltid glad🤩 

Krut var så fin när jag red honom häromdagen. Pratade med Patrik om en grej vi behövde hjälp med och han gav mig några tips , så vi tog tillvara på de tipsen + lite annat från hans clinic. Och krut var så himla fin alltså!!! Det var verkligen jätteroligt att bara några småsaker kunde göra så mycket. Så så så roligt! 

Idag var det träning för Pia med Farina. Hon var också så fin. Idag var hon lagom tempererad, händer annars ofta att det kokar över😆💥🦄  hon var fin genom hela träningen. Fick också väldigt bra tips som gjorde att Farina började vänta på mig och mina signaler. Har typ aldrig hänt förut faktiskt 🤷🏼‍♀️ 😉 vet ni vad jag fick göra då? Rida ut i hörnen! Haha låter väldigt simpelt ju men det funkade så bra. Eftersom jag skulle trycka ut bogen så blev hon automatiskt lite lösgjord, spårade och även förberedd inför vad som hände efter hörnet + att det blev snygga hörnpasseringar. Tumme upp på den👍🏼💫 

Sugar var också fin när jag red honom sist. Vi har dansat bugg på idrotten = blåsor under ena foten , så jag red hela passet utan stigbyglar. Hade inga problem att rida lätt utan stigbyglar😏✌🏼
 Han var väldigt fin iaf, Inte alls något trutig eller så. Imorgon ska han träna för HW igen🤩 
(null)

Kommentera här: