En rolig helg

Måndag igen! Om jag inte är helt lost så är detta tyvärr sista hela veckan som är kvar av mitt sommarlov! Buhu 😩 
Den här veckan lär jag iallafall inte gå sysslolös! Till helgen har vi nämligen tävlingar på Örsta så det är en hel del att rodda med nu innan. Dessutom är det träning tisdag och onsdag. 

Helgen som gick var jag och Viktor hemma själva medan mamma och pappa tog med farmor och farfar till Göteborg. Det är ändå lite spännande att vara hemma helt själv så länge tycker jag, fast lika skönt när de kommer hem igen och kan ta hand om såna där tråkiga saker som typ att städa osv 😉😂 
Var på Eklunda också och det var roligt som vanligt. Extra roligt har det varit för Martin har varit där, så då har jag kunnat prata med honom en del också. Han åker snart hem med sin mamma igen och då kommer han inte vara lika nära längre. 

Nu ska jag gå ut och greja lite i stallet. Skurade boxarna häromdan så nu är det rent och snyggt igen! 
(null)

(null)

(null)
Igår var det kallt och ruggigt så Knut fick skritta fram med täcke på rumpan . När hände det sist liksom? 😉🙀⛄️ 

Kommentera här: