Följer strömmen

Sen vi kom hem från Stockholm har jag varit förkyld typ. Segt! Var i skolan i måndags för då har vi filosofi bland annat, och det går inte att missa för då tappar man det totalt😂 Annars rekomenderar jag alla att läsa filosofi, för det är så himla roligt och givande! 
Stannade hemma tisdag och onsdag. Väldigt tråkigt men jag har underhållit mig själv med att slökolla serier (och hinna vara i stallet och ridit i dagsljus 🙄😉🤦🏼‍♀️🤫). 
Träningen igår med Knut gick bra. Först tömkörning en stund och sen hoppade jag upp en stund. Jättefin var han. Tömkörningen har verkligen gjort stor skillnad. 

Idag var jag tillbaka i skolan igen. Vi var typ 20 av 32 i klassen så det är väldigt många sjuka just nu. När jag kom hem promenerade jag Sugar och fixade stallet. Farina och Krut sprang runt i hagen så de rörde sig på egen hand idag, de skulle skrittats ut i mörkret annars. Imorgon kommer Sofi och skor, vi är så i valet och kvalet om vi ska ha snösulor och brodd🤔 

I helgen ska det bli plusgrader hos oss och då ska jag passa på att rida och vara ute så mycket som bara går när man kan🥳 
(null)

Kommentera här: