haha dagen

Ok, klockan är strax efter 13 och den har verkligen innehållit mycket redan! Hahaha orkar inte 
 
Började min dag med att gå upp vid 6, sjukt segt att gå upp så tidigt. Pappa brukar alltid morgonfodra men idag  gjorde jag det. Gav allihop kraft + hö till Farina och Tommen. Glömde bort att Farina och Tommen skulle vara kvar inne när jag satt på dem täckena redan. Ut med grabbarna och höpåsar och fan och hans moster. Krut gjorde så jag inte hann äta nån frukost. Hoja iväg i mörket till bussen. Ingen lampa på cykeln, såg ingenting. Höll på att slira omkull i allt modd. Bussen var i tid för en gångs skull.Framme i stan, springer in på Ica. Fixa fika till vår friluftsdag imorgon. Tänkte på miljön och tog ingen påse, kassörskan fråga om jag ville ha bröd som de delade ut gratis. Ja tack gärna. Insåg att jag är en optimist och skulle aldrig få ner allt i väskan. Gick runt där på stan med onödigt mycket bröd, folk titta på mig och undra nog om allt stod rätt till. Snabbt till skolan. Förbereda det sista inför en redovisning. Möta upp pappa som kom med mina skidor. In med skidorna på skolan. Redovisa. Tekniken funkade inte för gruppen innan. Blev stressigt för mig men gick bra. tacka för mig och sprang till bussen med allt mitt bröd. Tidsplanen höll, bussen var i tid. Cykla fort hem från bussen i ännu mer snöslask. Väl hemma kunde jag äntligen hinna njuta av mitt bröd jag släpat på. Frukost kl 10.25 alltså.  Sen fort ut för att vara ute lagom när Lotta kom och körde laser på Farina. Kul med en pratstund med Lotta.  Sen ut med Farina och Tommen i hagen. Mockade stallet och gav hästarna lunch. Sen in och göra egen lunch till mig. Gjorde godaste carbonaran ever.
Och längre har jag inte kommit. *djupt andetag* hahah
 
Nu ska jag göra en uppgift och lämna in den och sen har jag lite annat att hinna göra också. Ikväll är det träning med Krut!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Phu, heja heja! Lycka till på träningen ikväll 🤗// moresun

Kommentera här: