Redo för att bli bättre

Nu är det mesta fixat inför imorgon och på söndag! Är så taggad på att träna och förhoppningsvis bli lite bättre efter denna helg! Hoppas Krut och Sugar också är taggade till tårna! 

Red Krut under förmiddagen. Mamma hade med Farina för hand. Vi tog en ganska lång skrittsväng först. Krut kändes pigg! Sen skrittjobbade jag honom en stund på banan. Kände igenom honom lite så både han och jag är lite förberedda inför morgondagen. Tycker det är svårt att träna såhär tätt inpå en annan träning. För Kruts del behöver han återhämta sig efter träningen i onsdags, han har fortfarande inte styrkan att han kan köra på som vanligt dagen efter en hård träning. Samtidigt så vill jag ju gärna hålla igång honom så att han är fin till imorgon igen och därför är det ingen bra idé att låta honom att bara lulla runt i hagen i två dagar heller. Jag hoppas att upplägget vi haft nu funkar! 

Vi hann även med att åka och köpa lite hästgrejer av en tjej som sålde lite hon inte behövde. Vi fick med oss flera bra saker som vi verkligen kommer använda mycket. Sen åkte vi till Marieberg och mötte upp min moster och min kusin för lite lunch och fika. Väl hemma igen så fixade vi stallet, jag friserade grabbarna lite, bakade till imorgon och så packade jag iordning allt som ska med imorgon i påsar. Eftersom vi åker emellan träningarna och byter häst är det så smidigt när det ligger packat i påsar så det bara är att ta med påsen med utrustning i! Lätt att man glömmer saker annars om man är stressad. 


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: