Snö helt plötsligt

Bara sådär helt oprovocerat började det snöa idag, och det verkar heller inte ha några planer på att sluta. Fast hellre massa snö än bara fruset och hårt i backen! 

Idag tog jag en lugn förmiddag, åkte in vid lunch till skolan och gjorde ett matteprov och sen under kvällen red jag Krut i ridhuset. Han var lite träig idag liksom, in sweden we say oriden typ😉 kändes skönt att jag kunde rids igenom honom idag dock, så han är bra tills på onsdag när vi ska träna. Vill gärna att hästarna ska vara genomridna och väl förberedda inför en träning, i respekt mot både tränaren och hästen. Lite jogg imorgon och jag tror Krut kommer vara på topp på onsdag! 

Btw kom och tänka på en sak. Varför kunde inte dygnet innehålla fler timmar?! Så man hann med mer saker och så man fick sova längre. Vore ju toppen om det kunde vara så bra. Om jag lever x antal miljarder år till så kommer vi få en dag ytterligare per år har jag för mig, alltid något liksom😉🤪 
Och på tal om tid, visst är det underbart när man håller på med nåt och tror klockan blivit jättemycket, oså kollar man på klockan och inser att den inte alls är så mycket som man trodde. Lycka i vardagen🤗 

(null)

 

Kommentera här: