TGIF

Man blir ju lycklig i hela själen bara tanken av att det är fredag idag😇😍😂 
Min fredag har dock varit skit fram tills typ 18 nu ikväll, för då red jag hjärtat och hon var så fin😘 

Började imorse med att jag gick upp typ 45 min för sent. Hade ingen tid att passa direkt men stör mig på mig själv att jag inte har nån självdisciplin vissa dagar . Sen iaf så åkte jag in till skolan för att vi måste ha en viss tid "studietid" i skolan varje vecka . Där fick jag veta att vi inte hade nån lektion direkt efter lunch. Sååå jag hade alltså hål mellan 12-14.20 en fredag eftermiddag. Hade kunnat göra det jag gjorde på studietiden hemma ist och börjat 14.20 ist. Var arg som ett bi typ hela dagen sen, ogillar dötid man inte kan använda till nåt vettigt 🙃 
Seeen kom pappa och hämta mig efter skolan och när vi kom hem gjorde jag iordning Farina direkt, så åkte jag och mamma till Örsta. Vi hjälpte till att salta ridhuset och sen red jag hjärtat. Hon var jättefin!😘🦄💖✨ 
Så min fredag slutade bra iaf🦄💖 
(null)

(null)

(null)

Kommentera här: