En vecka senare

(null)

(null)

Nu i Juli händer det så himla mycket grejer! 

Var på läger hos HW, Krut och jag fick jobba ordentligt men han blev fin. Roligast var att träffa alla kompisar, det gör man ju inte så ofta annars. 

Både Farina och Sugar har varit jättefina senaste ridpassen! Ingen av dem har känts särskilt påverkade av värmen, utan jobbat på precis lika bra ändå. Framför allt Farina hoppas jag det beror på att hon är såpass vältränad nu att hon har ork att jobba oavsett. 

Har också varit mycket på Eklunda nu. Det är mycket att göra där men jag tycker det är jätteroligt verkligen! Nu börjar jag komma in i det ordentligt och då är det ju ännu roligare. 

Nu är jag i bilen på vägen hem från Falsterbo! Det var jag, mamma och två av våra goa klubbkompisar från rkk som åkte ner tillsammans. Vi åkte i torsdags morse och sen har vi haft hur härliga dagar som helst! Allt ifrån cykelnyckelproblem till att hämta ut pris inne på banan till restaurangsbesök och massa skratt! Haha! 

Nu är vi som sagt på väg hem och på onsdag åker vi till Gävle och ponny-SM med Farina! 💖 



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)


Kommentera här: