En vecka kvar till friends!!

Åh, jag längtar så mycket! Om en vecka åker jag och mamma till Stockholm för en helg på SIHS. Det ska bli så kul! Älskar friends, så bra arena, bra tävlingar (dressyrens top 10🤩🙌🏼) och mysig julstämning . 

På tal om black friday (weekend?) och mässan på friends, alltså jag har verkligen ingenting jag behöver. Jag känner absolut inget behov av någonting egentligen. I såna lägen är det inte kul att shoppa tycker jag, utan roligast är det när man behöver något och lyckas hitta det till bra pris. 
Det enda jag planerat att köpa är K9 pälsglans , den är den bästa tycker jag. Min tog slut för typ två månader sen, så jag har inte kunnat borsta ut hästarnas svansar på hur länge som helst🤦🏼‍♀️🙊 

Vi har biljetter till alla dressyrklasser, och lördag kväll 🤫😏🤩 

Krut tränade i onsdags, jättefin var han! Så roligt. Farina försökte hoppa över ridbanestaketet när jag red på ridbanan och Sugar tycker livet suger när han bara ska skritta 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 
(null)

(null)

(null)

Kommentera här: