Egenföretagare

Att vara egenföretagare är väldigt tufft, men också väldigt roligt! Det har varit väldigt mycket att göra gällande mitt UF senaste veckan. Som sagt, egentligen är det bara jätteroligt men jag har tyvärr inte hunnit rida en endaste gång på över en vecka. Det gör mig så frustrerad och uttråkad!! Man inser ju samtidigt hur mycket man saknar det när man inte kan rida och vara i stallet som vanligt. 

Men igår kom det en lucka och jag hann rida både Sugar och Krut. Lycka!!🙏🏼 De kändes faktiskt precis som vanligt, kunde inte känna av nån stelhet eller liknande. Tror det gör mycket att våra hästar går ute så länge som de gör i hagen varje dag. 
De går ute ca 12 timmar per dag i stora hagar. Bara de får mat är de nöjda, och många gånger vill de inte ens komma in runt 18-tiden när de fått mellis på eftermiddagen. 

Nu ska jag ha de sista lektionerna för veckan innan jag tar helg. 

Imorgon mellan 11-15 finns jag på Marieberg på UF-marknad, kom förbi och titta på WMB😃 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: