Träningen för Bosse

Krut var SÅ fin igår! Så himla roligt! Han var pigg och positiv och kändes jättefin! 

Bosse såg stor skillnad sen sist vilket också var roligt, han tyckte Krut hade blivit jättefin! 

Först kollade vi av att han svarade fram när jag bad om det, och gick att ta tillbaka när jag ville det. Det gick väldigt bra och Krut kändes lydig och uppmärksam på mig! 
I galoppen sen provade vi att byta galopp. Krut kan byta galopp, även fast han fortfarande lär sig. Första gången bytte han fast med en liten twist 😉🕺🏼 
Gång nr 2 hoppade han till och sparkade mot min skänkel så att jag kom lite ur balans. Dessutom lossnade dosan till hörsnäckan från mina ridbyxor. I nästa språng sparkade han igen och lyckades då träffa dosan i luften med bakhoven, så dosan flög iväg! Hahah😂😂 
Dock bytte han sen språnget efter 😉😃 
Och hörsnäckan höll😀👍🏼 

Sen bytte vi åt andra hållet och då bytte han rent och utan bus på en gång 😄😄😄 

Sen jobbade vi lite skolor och Bosse var även på mig med lite tips om min sits! 

Jag är jättenöjd med träningen och med Krut. Tyvärr kunde jag inte vara med och träna idag eftersom skolan börjat och idag var det bara träning fram till lunch .
(null)

(null)

Kommentera här: