Tuff brud (or not)

Dagens träning var bra för Kruts ego och mitt självförtroende. 

Var jättenervös innan då jag tycker det är lite otäckt när han hoppar och så. 
Vårt problem kom fram ganska snabbt, det är i skritten han har kommit på att han kan komma undan. I traven och galoppen lägger han mest av men stannar aldrig och hoppar runt. Därför är det ju lättare att rida honom i trav och galopp men samtidigt måste han ju komma igenom i skritten också.

Helene tyckte Knut var en riktig latmask bara, hon känner ju Knut lika bra som vi nästan så hon såg liksom latmasken lysa igenom där. Sen tyckte hon att jag var en mes också🤣 så jag måste tuffa till mig för när Knut känner att jag är en hårding så ger han med sig, han är också en mes egentligen så vi passar rätt bra ihop även om det inte känns så nu kanske 🤨😆 

Kan även tillägga att han blev väldigt fin mot slutet. Efteråt fick han sig ett bad och tjocka täcken på sig (och mat såklart😋)😉 
(null)
Hjärtat tog sin vilodag på allvar😘🦄

Kommentera här: