Körkort!

Har blivit lite tomt på inlägg senaste dagarna här. Men i mitt liv har det hänt desto mer😉 jag har hunnit med att fylla 18(!!!) och tagit körkort (!!!!!!!!)!!!!! Så himla roligt!!

Valde därför lite medvetet att inte vara så aktiv på sociala medier för att fokusera i min bubbla #livetsomfyrkantig 😉 
Men det gick bra och nu har jag körkort!  

Jag har också kunnat rida mer ordentligt nu också! Våren är här och ridbanan har tinat av. Hjärtögon på det! Nu är det ju dessutom ljust väldigt länge så jag hinner rida alla tre utan problem. 
Det har märkts snabbt att ridning mer kontinuerligt ger resultat, det är ju verkligen svårt att få allt att gå ihop när man måste åka varenda dag. Men iaf så har hästarna varit riktigt fina! Igår tex red jag två riktiga toppenpass på både Farina och Krut💫🦄🐴 

Hadeeee bra i solen! ☀️☀️
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

Kommentera här: