Påsk en vecka för sent

Dagarna flyger förbi nu verkligen! Det går så himla fort på våren. I veckan började skolan igen, fast jag gick bara två dagar vilket var najs! Studiedag i tisdags och inga lektioner/hemuppgifter i onsdags. 

I torsdags var inte mamma hemma, så jag och hästarna spa-ade istället. Utsätter inte mig själv för några såna otäckheter som att rida själv efter att Farina drog härom veckan 🤨🦄(dessutom skedde en otäck ridolycka här i Örebro med dödlig utgång nyligen😱💔)
Men det passade extra bra med massage och sånt i torsdags eftersom de tränade dagen innan och säkert hade lite träningsvärk. Knut speciellt tyckte det var skönt😙 

Idag jobbade jag på fm och sen åkte vi till mina kusiner på ett sent påskfirande🤣 eftersom jag fyllde + typ halva min släkt under påskhelgen så körde vi födelsedagsfirande då och påskfirande nu istället!🐣🐣🐣 
(null)
Bästa kompisarna Lillen och Knutte😆
(null)

(null)
Uppladdning och torkning inför träningarna i onsdags☔️ 
(null)

(null)
(null)
Tommen var skitsur för att han behövde vara ute i regnet så han grävde flera gropar i leran i ren protest🤣 
(null)

(null)
Sugar fick åka till tandläkaren lite akut igår. Var några vassa hakar som var boven i dramat även denna gång. Samtidigt var det trav på Örebro som Sugar tyckte verkade spännande 😉 

Kommentera här: