Söndag kväll!!!

Wiho, vi är i mål med tävlingen! Det har gått så himla bra verkligen. Vi har fått massor med beröm och härliga kommentarer om vår tävling vilket verkligen är det bästa som finns efter mycket planerande och jobb!😄 
Nu är jag dock helt slut haha! Det är mycket press som släppt nu liksom. 
Även idag har jag skrivit protokoll åt domarna. Var lite jobbigt för jag börjar bli förkyld märker jag så min näsa har gått bananas 🤪 men jag tycker det är jätteroligt att skriva och jag lär mig väldigt mycket. Igår blev jag superinspirerad så sent igår kväll när vi kom hem från Örsta red jag ett pass på knut . Det gick jättebra! 🤩
Nu till veckan börjar skolan igen😩 och det betyder att mitt SISTA riktiga sommarlov är slut 😱 buhuuu 😬 har dock insett varför jag är så misspepp på skolan och det är för att vi inte fått nåt schema än, blir stressad av att inte få planera och veta om jag kommer ha bra tider eller ej .haha lol 🤣 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: