Varmt idag

Puh, idag har det varit varmt! Tänkte att jag skulle ha ridit Krut imorse, men var för sent ute. Det var redan varmt då. Så jag rider honom senare ikväll istället, hoppas det är lite svalare då! 

Har därför haft en ganska lugn dag idag. Har varit ute i stallet och fixat lite, och sen gått in en stund när jag tyckt det blivit lite varmt😉 

Nu ska jag svida om till ridkläder och gå ut för att göra mig och Sugar redo för träning. Minns inte när vi tränade sist, tror det typ var för Bosse på clinicen? Det var i mitten på maj isåfall🙈 
Det var iallafall en tid ledig för Pia som vi tyckte passade bra! Ska bli roligt att träna igen . Var längesen iochmed semester och sommaruppehåll ☀️ 
(null)
När krut får mat😂😘👆🏼 så himla gulligt. Jag ser framför mig att krut pratar som Theodor i Alvin och gänget (om Krut skulle vara en människa alltså🤣🙊)
(null)

Kommentera här: