GHS 2018

Älskar den här tiden på året när det är GHS! Säger samma sak i början av december när det är SIHS. Kan verkligen inte bestämma vilken Horse show jag gillar bäst då jag tycker båda är lika bra😝 

Jag och mamma åkte ner till Göteborg igår morse. Vi hade bokat tidigaste tåget då vi inte visste när dressyren skulle börja. Fatta paniken när vi då stod och vänta på tåget fett tidigt igår morse och mamma insåg att hennes telefon låg kvar hemma🙃🙃🙃 men allt löste sig som tur var ändå😉 
När vi kom fram fick vi vårt rum direkt så vi chillade där en stund innan vi gick ner till mässan. Vi gick såklart till Isabell Werth-montern där de säljer hennes kollektion. Det är jättefina grejer och trevliga människor som jobbar där. Tips till er som ska till GHS😁 

Dressyren igår var rätt seg förutom typ de fem sista ekipagen. Tror jag inte är ensam om att tycka så.... men de som blev top 5 var ju asgrymma istället så det vägde liksom upp allt🤩 
På kvällen åt jag och mamma god mat på en av restaurangerna på hotellet. Idag gick vi runt lite på mässan och kollade på küren. Alla hästarna var mer med på noterna idag och de sista ekipagen i klassen var ju bäst även idag 😉 så himla roligt att de Cathrine, Isabell och Patrik idag alltså!!🤩😍 

Man kan sammanfatta de här dagarna som riktigt bra med trevliga människor, bra tävlingar, god mat och bra mässa🙏🏼 

Nu är vi nyss hemkomna från Göteborg . Vi ska strax gå ut i stallet och ge hästarna kvällsmat. Man blir snabbt rastlös när man är borta såhär! 😉 
Imorgon blir det en helt vanlig lördag där hästarna ska ridas 🦄🐴🐴. På söndag åker vi till GHS igen😜... 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kan även tala om att det var jag som fångade Patriks blommor från prisutdelningen idag😉💐🏆👋🏼 

Kommentera här: