måndag v.2

Hej hej ! 
 
Ska snart ut i stallet och fixa lite med hästarna. Krut ska få en ordentlig massage och Farina ska jag bada svansen på. Hon har varit brunstig så då blir svansen brun.
 
Dagen idag har varit ganska lugn ändå. Släppte ut hästarna imorse och sen tog jag en lång frukost. Gick ut igen och fixade stallet samt gav hästarna lunch. Efter lunch tog jag den grå faran på en promenad. Efter en helgs vila, där hon dessutom inte kunnat springa runt i hagen eftersom det varit hårt i backen, så var hon gaaaaanska laddad idag. Heh he.. Tänkte gå på vägen men vi vände efter en kort bit då det var en som var ute och gick med en stor hund jag tycker är lite läskig. Kanske var det tur att vi vände och gick i hagen trots allt För hon var så galet pigg och stod på bakbenen flera gånger och hoppade runt som ett popcorn alltså. Hhaha hjärtat. Glad att jag valde att inte rida idag när inte mamma var med ;') 
 
Nu ska jag utgå en stund. See you later alligator 
 

Kommentera här: