Fullt ös medvetslös

De här dagarna som gått och sen närmsta dagarna framåt kan beskrivas med ett ord och det är KAOS! Herregud vad mycket det är att fixa inför tävling på hemmaplan!!! Nu ska jag själv tävla också vilket också kräver sin planering.

Vi har hållt på sen i söndags på anläggningen med att börja fixa. Jag hoppas verkligen att tävlingen blir bra och att vi förbättrat det vi fick som kritik från förra året. Både för de tävlande och för oss som arrangör. Det är seriöst typ 3 st ELDSJÄLAR som verkligen gör allt de kan för att tävlingen ska bli top noch, så jag hoppas allt går enligt plan för deras skull också! 

Idag kortdag i skolan, nu är jag på väg hem för att rida i värmen innan vi ska till Örsta igen för att bygga staket✨ 

Igår tränade jag med Farina för Pia, gick super!  Vi jobbade med att få ett bättre flyt i traven eftersom domarna tyckte vi skulle träna på det i helgen. Fick superbra tips av Pia😃🦄🤩 

Hadeeeee☀️☀️☀️☀️  (null)

(null)
(null)

Kommentera här: