Springbank II VH !!!!

(null)

(null)

Vi satt och kollade 4årsfinalen idag! Och asså wow wow wow vilken sjukt fantastisk häst Springbank är!😍🤩😭 så fin och rör sig helt fantastiskt, men verkar vara så otroligt ridbar och enkel också! Kim Lundin skrev nånstans att en sån häst borde alla ha i sitt stall, och det tror jag verkligen. 🤩😇 
Dessutom kul att se Charlotte rida alla hästarna på ett sånt mjukt och fint sätt. Om mina hästar får ha som lifegoal att springa lika fint som Springbank så har jag att kunna rida lika bra som Charlotte😉👌🏼💪🏼 

Idag var jag först på Eklunda och hjälpte till där en stund, och när jag kom hem red jag alla tre hästarna. De var superfina alla tre! Älskar hjärtat som vilat några dagar och det märks liksom inte, lika fin ändå😘 
Tidigare i veckan fick Krut träna för Pia! Tanken var egentligen att sugar skulle ha tränat, men eftersom han ännu inte är helt igång efter senaste oturen så fick krut träna istället. Och det gick så bra! Krut var jättefin! Vi jobbade bland annat en del med skolor, både i trav och galopp. Krut är jätteduktig på att göra galoppslutor, det gjorde vi för Helene också sist. 
Något jag verkligen måste försöka tänka på är att bli kvickare för skänkeln, det ska ju vara som en snabb impuls som kommer och däremellan ska jag bara sitta och le😁 som Pia sa. Jag vet  om mitt problem men det är ju så lätt att sitta och klämma på en häst som Knut😉 träna träna träna!!💪🏼💪🏼💪🏼 

Nu till veckan är det så himla mycket inplanerat! I skolan har lärarna lyckats lägga prov/inlämning varenda dag veckan som kommer. Alltså något i varenda ämne typ😅 Krut ska träna för HW på onsdag och på lördag har Carl Hester clinic på Strömsholm! Phu! 
Hadeee braaa sålänge!👋🏼 
(null)
Hahaha så rolig😂👆🏼😂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null) (null)
Knut😍❤️😍❤️ gulligast😘
(null)

Kommentera här: