Älska vädret! Imorgon träning :D

Hej allihopa! Nu är det äntligen helg, vädret är på topp och imorgon är det träning för Helene, så taggad! Det är första gången för iår som det är träning hemma hos henne vilket ska bli extra roligt. Jag ska ta med kameran så kan mamma ta lite kort när jag rider :) 

Idag började jag med att följa med pappa till bygghandeln. Kände mig som om jag var vilse i djungeln typ haha! Aja, han köpte en glass till mig så jag var nöjd ;) 
Sen gick jag och mamma ut för att fixa om lite staket i hagen. Vi gjorde så Tommen och Lillen får en extra ruta att äta på! Tjock-Farina fick också lite utökning av hagen, dock inte lika mycket som de andra ;) 
Imorgon ska vi fortsätta flytta om staketen oså! 

Vi var inte klara för än vid 8 så det blev verkligen ett sent ridpass. Men Farina kändes lika bra för det, jag red mest igenom henne innan imorgon. Lite sidvärts, lite skolor, lite övergångar. 
Bjuder på lite bilder från idag :) 







Kommentera här: