Christmas time

Nu är det bara en vecka kvar till jul🎅🏼🎄 det är en ganska fullspäckad vecka som avslutas på bästa sätt . Bara jag som längtar efter Kalle Ankas julafton?🙋🏼‍♀️ haha bästa ju😜 

Imorgon och på tisdag går jag ganska korta dagar i skolan. Imorgon kväll kommer hovslagaren till oss och skor Farina och Sugar. Vi har inte bestämt oss än om vi ska sätta på snösulor eller ej. Det växlar ju så hela tiden så man blir tokig, snön som kom igår ska ju smälta bort nu i veckan liksom...🤔
Ser fram emot onsdag väldigt mycket. Tyvärr är det ingen träning för Helene då, men dels tar jag jullov då och sen ska jag och fika med en kompis. Vi har gått i samma klass sen förskoleklass så vi har alltid massor att prata om när vi inte längre går i samma klass och träffas så sällan 👯‍♀️ 
På torsdag ska jag baka julgodis. Det tycker jag är roligt. Dessutom är julgodis väldigt enkelt att göra själv. Svårast är ju typ att koka kola eller knäck men numera har vi en termometer så då är det ju inte svårt det heller😉 

Under jullovet har jag planerat en massa saker jag ska hinna med också💃🏼 jag har tre hästar som behöver träffa klippmaskinen bland annat. Prio 1 är Krut som ser ut som en förväxt shetlandsponny nu🙈 
(null)

(null)

(null)

(null)
🎅🏼🎄❄️🎁

Kommentera här: