Godmorgon,

Den här helgen är det hopptävlingar på Örsta hela helgen. Självklart är vi där som funktionärer då, vi tycker det är väldigt roligt men det tar mycket energi när inte alla tycker så eller förstår vikten av ideellt arbete.. men vi brukar iallafall vara i köket och ha hand om cafeterian. Där är typ bästa platsen, för vi står uppe på kullen så man ser precis allt och så träffar vi alltid mycket folk😃har ni vägarna förbi, kom och fika vetja. Jag har bakat kladdkaka och de blev SÅ perfekta😉👌🏼 

Under gårdagen hann jag inte rida alls. Före skolan förberedde vi inför tävlingarna och direkt efter skolan åkte jag tillbaka till Örsta . 
Idag är det slut tidigare så då ska vi passa på att rida ut med Farina och Krut efteråt. Sugar har tappat en sko, men han skulle ändå skos på tisdag så det gör inget. 

Red Farina onsdag och torsdag också. Hon var lite stel i början av onsdagens pass. Vi jobbade enbart lösgörande. Framdelsvändningar och skänkelvikningar där jag bara flyttar bogen tex. Hon förblev bara bättre och bättre under passets gång. Hon blev piggare och började röra hela kroppen. 😁 även i torsdags jobbade vi på samma sätt. Då var hon jättefin också. 

Nu ska jag springa ut och ge hästarna frulle och sen ska vi åka till Örsta. C u 👋🏼
(null)

(null)

Kommentera här: