Fullt schema

Jag längtar så mycket tills torsdag EM, då är allt klart i skolan! Det är så mycket nu, prov och inlämningar varenda dag. Idag har vi filosofi och på torsdag matte bla🤭 

Hela den här hösten har det varit väldigt mycket hela tiden. Det har ju också gjort att jag inte hunnit rida som jag velat och det tycker jag är tråkigt. Så det ska bli skönt med lov snart och mycket tid till att rida som vanligt igen🙏🏼 

I onsdags fick Krut laser av Lotta. Hon tyckte han kändes fin, och det stela var i muskler på rätt ställe = han har jobbat rätt och använt rätt muskler! 
Sen trampade han på sin ena sko vilket gjorde att jag bara promenerade med honom. I lördags fick han en liten kolik-känning också. Läskigt! Pappa gav dom frukost och då var det inget, men när jag kom ut en timme senare för att släppa ut dom så låg han ner och hade inte ätit upp. Så vi var ute och gick med honom samt gav honom mash, det tycker han är äckligt. 
Sen kom magen igång men vi är såklart extra försiktiga nu ändå med maten. Vi tror det berodde på att han fick gå i en hage med lite gräs, som dessutom var fruset i fredags. 

Igår red jag honom igen och han kändes jättepigg och glad, så roligt! 

Farina och Sugar skrittas så fort tids ges haha...😅🏃🏽‍♀️ 
(null)
Ganska positiva besked för Sugar sist, kan berätta mer nån annan gång 
(null)
Knut när han hade magknip och rullade runt så han såg ut som en chokladboll med kokos på😆 

Kommentera här: