Hahaha hjärtat

Det åkte på både snösulor och brodd igår. Förutom på Krut som inte ska ha sulor dock😉 Han ska tydligen ha varit lite känslig i sina hovar tidigare så därför är vi extra försiktiga med det nu också. 

Men igår kväll fick jag då för mig att jag skulle rida hjärtat, som vilat flera dagar i sträck. Barbacka. I första snön. I mörkret. Med bara hackamore (jag tänkte ett tag bara ta grimma??!😂). Ni kan ju gissa hur det gick 😂 Hon bockade och for hej vilt så jag åkte av typ hela tiden. Sen började hon resa sig och var nära att slå över flera gånger så jag låg liksom över hela ryggen . Mamma höll på att ramla ihop av asgarv 😂

Idag red jag under mer kontrollerade former, med sadel på ridbanan 😉 gick bra! Sen red jag Sugar som också kändes fin! Jag hoppas så på positiva besked på tisdag!

Nu har jag varit inne och ätit lunch, och ska gå ut igen och aktivera Knut 💃🏼 
(null)

Kommentera här: