Vår? No I don’t think såå

Gårdagen var helt underbar! Sol och flera plusgrader. Vår ridbana var täckt med snö på morgonen och på kvällen var nästan allt borta! Jag och mamma hann med så mycket igår. Vi var ute i stallet från typ 10 till 20. 💪🏼 bland annat så red vi ut med Farina och Krut. Dock delar de numera sadel så därför gick mamma med Farina och jag red på Krut. Vi var ute i drygt en timme och skrittade en lång sväng ☀️
Sugar red vi hemma på banan. Han kändes fin, fast han tagit det lugnt i några dagar. Jag börjar få bättre koll på yttersidan nu, det hjälper honom att liksom hålla balansen på ett annar sätt och han blir riktigt fin! 
Sen fick mamma rida honom också. Hon har aldrig gjort det tidigare men jag tyckte det gick riktigt bra! 

I lördags red red jag både Farina och Krut i ridhuset. Farina var så himla fin!!!🤩😍 hon är verkligen bäst💖 sen red jag Krut och han började lite trög och tråkig. Men han kom liksom igång och då visade han sidor han aldrig visat förut. Han var också så fin! Wow alltså! Det var verkligen jätteroligt och en riktigt enery-boost! 

(null)

(null)

(null)

(null)
👆🏼idag😩 
👇🏼igår 😎
(null)

Kommentera här: