Förra veckan

Veckorna går så fort nu! Förra veckan är ju redan slut haha! 

I skolan var det väldigt mycket förra veckan, två stora prov. Det gäller att ha fokus på rätt saker , man får prioritera vad som är viktigast. Medvetet eller ej, men när jag har viktiga prov i skolan tex brukar jag undvika sociala medier mer än annars. Därför det kanske varit tomt här . För mig är det iallafall ett sätt att känna att jag har koll på läget🤓 

Efter två bra träningar tidigare i veckan för Kruts del, så har han fått några dagar med ut i skogen! I lördags fick han följa med till mina kusiner i Degerfors. De bor på en ås typ, så det är massor med backar och skog där!!! Så ruskigt att vi inte har det där vi bor. 
Men det var jättebra för Kruts del. Vi skrittade mest, men några gånger travade och galopperade vi uppför backarna! Så roligt med ridsällskap av min kusin och hennes häst! 

Med tanke på att Krut antagligen kände av lördagens backträning så fick han skritta ut i söndags också , hemma hos oss där det är backfritt så långt ögat når😂🙃🧐 

Farina och Sugar har också ridits ut i skogen denna helg🐴🦄 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
I den här backen brukade vi tolka efter morfars traktor när jag var liten, och sen åkte i i full fart ner! ⛷🌲 
(null)

Kommentera här: